We all get partie traumatic


                                                                    Snygg tjej. Snygg bild. Snygga kläder. Snygg sminkning. Lykke Li.

Idag gick jag till skolan för första gången på hela veckan. Det var jobbigt för min stackars sjuka kroppis men det var kul att träffa Mikaela (som var skitsnygg idag för övrigt) och Stina igen! Anna den fisen är i Paris och henne kommer jag inte träffa förrän nästa vecka...
   Ikväll blir det hemmakväll med pappa. Vi ska kolla på film hade vi tänkt, mysigt! Men först ska jag kolla klart på Scrubs och sen ska jag fortsätta med pluggningen. Tjo!

2009-04-17 @ 17:35:55 Inspiration Permalink


Kommentarer
Postat av: mikaela

IM SOOOOOOOO HOT

tack för komplimangen emmis:)

2009-04-18 @ 16:20:55

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0