I gave up everything I had

När jag inte har någonting kul/intressant/tråkigt/nödvändigt att skriva väljer jag oftast att inte skriva någonting alls. Men samtidigt tycker jag att det är väldigt tråkigt när jag inte uppdaterar och varje gång jag kollar på bloggen får jag lite utbrott över att jag inte kan komma på någonting kul/intressant/tråkigt/nödvändigt att skriva.
Tänkte bara säga det.
Och just det.
Just nu har jag ingenting kul/intressant/tråkigt/nödvändigt att skriva. Så att alla vet.
Återkommer en annan dag!
2009-08-27 @ 19:12:48 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0