Inge jävla ordbajs

Jag hatar det jävla cp-barnet som tog min jacka så jävla mycket så jag inte hittar ord som kan beskriva hur otroligt ledsen och arg jag är just nu. Hatar jälva tattarbarn som inte fattar att man inte kan tänka "Men OJ en jacka här på golvet! Snygg...Hm. Den är nog ingens. Tror inte alls att det är någon som har glömt en jacka här. Neee...folk gör ju inte det. Tror det är okej att jag tar den. Ändå ingen som vill ha den."

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH FÅR SÅNT JÄVLA HELVETES UTBROTT VILL BARA SLÅ NÅGON SÅ JÄLVA HÅRT!

/ Emma som sörjer sin underbara FAVORIT jacka. Tack underbara fitt-barn vem du nu än är som tog den! ÅHHH
2009-08-21 @ 16:33:50 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken jacka var det..??:-(

2009-08-21 @ 18:51:31
URL: http://skl.blogg.se/
Postat av: Emma

Det var min svarta mc jacka från zara :(:(:(

2009-08-21 @ 20:24:40
Postat av: sofia

Åh fy! Det var väl den modellen som kostade typ 1500 eller något i den stilen? seegt!

2009-08-21 @ 23:35:05

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0