Sweet dreams are made of this

Jag är helt slut i kroppen efter en hajk med klassen. Okej att det är roligt att paddla men inte om man har 200 kg packning i kanoten och man paddlar i några timmar. Det blir mest väldigt varmt, jobbigt och slitit. I övrigt var hajken väl bra, förutom att man var vrål-äcklig, smutsig och hade ont i hela kroppen. Men jag klagar inte! Skönt att vara hemma i alla fall.

Har egentligen så mycket att säga om Coldplay men just nu orkar jag inte skriva ett ord till. Hänvisar till denna låt som jag sitter och lyssnar sönder just nu. Vet inte varför...Ganska konstigt att jag är redo för helg och hoppas hårt på fest nu när jag är helt slut, trött och allmänt invalid. Jaja, sån är jag!
2009-08-25 @ 17:54:55 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0