This is the nearest thing to crazy.

Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Under dagen tyckte jag att det var tråkigt och jag ville ha någonting att göra, men ju närmare kvällen det blev desto mer ville jag bara vara hemma och inte göra någonting. Det var längesen nu och jag behövde sakta ner lite.
Och det har jag verkligen gjort. Nu sitter jag i mitt rum med massa tända ljus, ny duschad och lyssnar på lugn och härlig musik. Snart ska jag lägga mig i sängen och läsa.

För övrigt ska jag och Jenny träffa Hanna från Umeå imorgon vilket ska bli jätteroligt! Blir antagligen lite fika och mys kan jag tänka mig! Over and out!
2009-08-07 @ 22:10:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0