Grattis till segern Calle Kristiansson!

Om det var väntat att Erik skulle vinna Idol?
Om Calle ändå har vunnit och kommit så jävla långt (tillsammans med Mariette och Tove)?
Ja.

Att jag tycker om Calle är troligen ingen hemlighet men för mig gör det absolut ingenting om han inte vann titeln Idol-Calle. Hellre bara Calle utan Idol framför sig, som Erik troligen alltid kommer ses som.
Jag är helt säker på att Calle (tillsammans med Mariette och Tove) kommer att gå långt, trots utan en Vinnare-av-Idol-titel.

Jag måste faktiskt säga, att Calle var bättre idag. Och jag säger inte bara det för att jag älskar Calle, för om jag ska vara ärlig så tycker jag att Erik gör Show must go on ganska bra. (Men bara lite) Men idag gjorde han inte den bra. Det var troligen vinnar-låten som fick Erik att vinna (och alla hans andra jobbiga framträdanden genom Idol.) För ärligt, den killen var bra de första gångerna man hörde honom men nu är han bara för mycket. Som Andreas sa; Oxfilé är gott då och då, men varje vecka blir det för mycket av det goda.
2009-12-11 @ 23:00:55 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0