Underbara söndagar

Imorse tillät jag mig själv att ha en sovmorgon. Inga alarm som stör min skönhetsdröm, utan låta mig själv vakna av andra morgon ljud. Jag hade turen på min sida och vaknade inte av någon dammsugare, en telefon eller jobbiga grannar. Jag vaknade utav att en liten springa av ljus kom på mig när jag låg där i min underbara säng. När jag kollade ut såg jag bara himlen och den var så blå så jag drömde lite att det var vår. Inte fy skam..

Sedan har dagen rullat på som alla andra söndagar. Men jag tycker om söndagar (plus poäng vid bra väder så klart) och jag håller inte med om att söndagar är dåliga. Nej, tvärtom tycker jag - jag tycker det är skönt att ha en dag då det känns som att tiden går mycket långsammare än de andra veckodagarna, och kunna njuta innan måndagens hemska tider.
   Nu är det färdig-babblat från min sida och nästa stopp för mig blir sängen. Godnatt!



Bilderna är tagna av mig i somras. Hade ju inte tackat nej just nu...
2009-02-01 @ 23:15:14 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lisa M

Jag vet, det är helt sinnes! Man blir skitförbannad på honom men kan ändå inte låta bli att skratta. Filmen på Blondinbella är go ;D

2009-02-05 @ 22:20:47
URL: http://blogbylimy.devote.se/

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0