alltid lika jätte trevligt att fylla år på en måndag...

men jag hänger inte läpp för det! jag fyller år och trots att jag kommer ett år närmare 20 (haha...fy) så ska det bli jävligt nice att slippa säga "jag är femton."

igår hade jag en fullspeckad dag. först var det träning (inga stora vredesutbrott denna gången, dock mycket skratt och oseriöst spel. jag sög mer än vanligt) och efter träningen var det bara hem, byta om för att sedan åka till isa och lasse. var där, åt tre rätters och sen hem igen för att fixa middag (tack jenny, filippa, kamilla och sofia för att ni hjälpte mig och stod ut med mina aggritioner) och fira lite! tyvärr tog jag inga bilder under kvällen (varför?) men sofia var rätt mycket på hugget så ett antal hemska bilder ligger nu och vilar på facebook. mindre trevligt.
jag hade i alla fall en rolig kväll och jag hoppas att ni andra hade det också! :)

och idag har jag skrivit klart mitt porträtt av anton och haft släktkalas. hunnit med en hel del denna helgen. ändå så har jag inte över huvud taget BÖRJAT på den delen av grupparbetet som ska vara klart imorgon. IMORGON.
vet inte riktigt vad det är som har hänt med mig, men det kanske beror på att jag är en cp-grupp som har valt en cp-sak att skriva om. fattar nada och jag vet inte ens hur jag ska börja. poop.
kanske får börja nu...lite i alla fall.. hehe.  
2009-01-18 @ 21:52:18 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0