ingenting går upp mot en bra konsert

jag har nu insett varför jag aldrig skriver i bloggen nu för tiden.
jag hatar den! jag behöver förändringar, men jag orkar inte sitta och fixa med layouten.
har inte tid, och allt bara grejar hela tiden. det är just därför den ser ut som den gör nu och är ful som fan.
så...det är därför jag aldrig uppdaterar heller. sen orkar jag inte ta kort på någonting heller.

och det har hänt mycket sen jag skrev senast.
i fredags åkte jag och jenny upp med åtta tåget till sthlm. vi gick runt i stan under dagen med victoria och sen var vi på chris brown. helt galen konsert, och fy vad sexig han är när han dansar.
minus för mycket playback
plus för snygg kropp, bra dans och underhållning

på lördagen var det dags att åka hem igen och när vi kom hem gick vi ner till sadde. kollade på två filmer (the butterfly effect och never back down) den första filmen är asbra, har sett den innan, och jag tror inte jag behöver säga så mycket mer om never back down än; cam gigandet och sean faris. mums.

jenny sov hos mig till söndagen, vi gjorde inte så mycket under dagen och sen åkte jag och filippa till scandinavium för att se oasis! vi hade ståplatser och det var jätte bra! dock upplevde jag det ibland som att de ville gå hem, men de är så jävla bra så det gjorde inte så mycket.

en fullspäckad helg och trots att jag var som en zoombie idag i skolan så var det värt det! jag älskar att gå på konserter, alla är någonting speciellt och det är en känsla som inte kan jämföras med någon annan! ingenting går upp mot en bra konsert!

jag vet att jag sa att jag skulle lägga in bilder på det jag hade köpt, och jag kanske gör det(observera kanske) om jag orkar. sen vill jag lägga upp bilder/filmer från konserterna så det lär hända så fort jag har tid och ork! godnatt!
2009-01-26 @ 22:44:40 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0