mitt årsastro 2009 enligt elle

är det såhär mitt år kommer se ut iår?
kan bli rätt roligt att se tillbaka och se om någonting stämde.
lite nyfiken på den där personen jag kommer träffa i november...who can it be?

Stenbocken 22/12-20/1

Kärlek: Just nu är du försiktig med att släppa in någon i din inre sfär. Som singel lever du ett intensivt uteliv tillsammans med dina vänner, men du undviker allt för intima kontakter. I november möter du en speciell person.

Arbete: Arbetet flyter på bra under våren. I Maj ställs du plötsligt inför ett val som kommer att ta mycket energi. Sommaren blir en viloperiod, men hösten blir riktigt tuff. Se upp för falska löften.

Hälsa: Du håller dig i fin fysisk form. Att se bra ut ger dig självförtroende. Du skulle behöva pyssla om dig lika mycket mentalt som du gör med din fysik. Gå gärna en kurs i personlig utveckling.
2009-01-20 @ 22:01:30 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0