Riktigt sugen...

...På denna ascoola väst. Ännu en sak jag ska kolla efter i London. Skit bra det här ju. Varje gång jag ser någonting här hemma som jag vill ha tänker jag "Jag kan hitta bättre i London, det finns bättre i London." Har jag sagt att mina förväntningar är så där..jättehöga? Kommer bli grymt i alla fall!!

Sen är jag lite depp för att Bruce himself spelar ikväll i Stockholm. Hade verkligen inte tackat nej till att få se honom igen! Men nej, istället sitter jag här och måste städa mitt rum som ser för jävligt ut.
Imorgon är jag ledig och sen blir det hem till Charlotta som tar studenten! Puss!
2009-06-04 @ 21:38:11 Kläder Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0