Sommarvärme, skratt, bad och Jenny!

Min dag i bilder!

Hade lite tråkigt när jag väntade på Jenny.

Efter mycket stön och jobbigt hinkandes med vatten + en Jenny i poolen fick vi upp skynket.
Jenny: Åh, jag hoppar i istället så trycker jag på därifrån.
Emma: Okeej...men det är kallt bara så att du vet.
Jenny: Jaja, jag kör en för laget! *Hoppar i, skriker av chock och börjar nästan gråta*
--------
Mäster-hovarn' aka Emma i full rulle. Tycker om att se alla dumma djur hovas upp, därav the evil look. Ser ni ondskan,hehehe?

Efter att jag hade varit i poolen ett tag joinade även the badkruka herself mig med!



Och så här glada var vi för värmen. Nu ska jag sova, imorgon ska jag till Kullavik.
Havet i två dagar är aldrig helt fel. Hörs när jag kommer hem igen! Puss
2009-06-23 @ 00:06:28 Foto Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia

hahaha OM jag ser ondskan i den blicken..

2009-06-23 @ 15:19:47
URL: http://skl.blogg.se/

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0