The king of pop is dead...



När jag läste på tidningen att Michael Jackson är död trodde jag det var ett skämt. Han har alltid varit en legend i mina ögon och han kommer alltid ses som en. Jag tycker det är fruktansvärt hemskt att detta har hänt, vid bara 50 års ålder. Kanske är det inte så konstigt för den dagliga press han har haft sedan barnsbenen och allt han har utsatt sin kropp för fysiskt. Och trots konstiga beteenden, rykten och folks hårda ord om honom kommer jag alltid se honom som en legend.
   När jag sitter och lyssnar på hans musik idag blir jag oerhört känslosam och jag får en rysande känsla i kroppen. Det hela känns bara så konstigt! Fel... För mig var Michael Jackson som Peter Pan. Odödlig. En människa som emot alla odds inte åldrades. Men...så var det inte. Rest in Peace Michael.
2009-06-26 @ 20:35:58 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Filippa

UPPDATERAAAAAAAAAAAAAAAA! :D

2009-06-29 @ 23:57:26
URL: http://thisisfilippa.blogg.se/

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0