To the shore of freedom.

Nu är jag hemma igen. Känns skitdåligt, men samtidigt kul att få vara med kompisarna igen. Jag har haft fyra helt underbara dagar och nu är jag ännu mer säker på att det är min framtid. Det är där jag vill bo. Det är dit jag vill flytta, plugga och jobba. Ser mig och Filippa sitta där på en pub om några år och dricka öl efter jobbet med några från skolan/jobbet. Festa på Koko och bara njuta av livet i London!

När jag kom hem igår kväll åkte jag direkt hem till Jenny och Filippa. Kändes skönt att bara få vara med mina sötisar. Idag badade jag och Filippa i 17 grader KALL pool. Kallt, men kul.

Nu måste jag sova, ska upp tidigt imorgon. Bilder från London kommer! Godnatt!
2009-06-16 @ 00:03:59 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0