I lost my soul in the croud

Denna helgen har varit jättebra! Jag har hunnit med mycket! I fredags var jag med Jenny, slappade och kollade på Madagascar 2. I lördags tränade jag först tennis, sen övade på dansen med Emmy och sen åkte jag direkt in till stan. Sen hem igen med Filippa, vi fixade oss här och sen gick vi hem till Kajsa.
   Hade en skitrolig kväll med god mat och gott sällskap! Fick även med mig två små sovkompisar (aka Jenny och Filippa)

Slänger in några bilder snodda från Facebook. Nu ska jag nämligen lägga mig i en nybäddad säng och läsa!



1. alla gottar sig i god mat
2. Jag, Helen och Filippa ägde på denna bilden sönder "dansgolvet"...antar jag!

ps. Filippa ser jävligt vilse i skogen ut! hehehe
2009-03-08 @ 21:00:20 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0