Ibland blir jag så trött på mig själv...

Varför pluggar jag inte?
Varför sitter jag här och kollar i massa bloggar och töntar mig inne på facebook?
Det finns ändå ingenting kvar som jag inte har sett och jag är vid det tillståndet
när jag nästan försöker intala mig själv att det faktiskt ger någonting att kolla på allt en gång till
och att det faktiskt är underhållande.
Det är inte underhållande.
Inte för fem öre.

Nej, nu måste jag fan ta mig själv i kragen och i alla fall åstadkomma LITE!
Jag får fan skylla mig själv att jag stressar för mycket och att jag har problem
med prestation-och för höga krav.
Bajs på mig själv ibland...
Hejdå.
2009-03-12 @ 21:04:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Clara

Men emma, jag ska hjälpa dig att komma igång imorgon! Det ordnar sig alltid!

<3

2009-03-12 @ 21:08:13
URL: http://clarafriden.blogg.se/

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0