Romeo, take me somewhere we can be alone.



Egentligen hade jag föredragit om låten var lite långsammare så som denna covern är, men jag älskar verkligen videon. Det var egentligen därför jag ville dela med mig med den, för jag tycker den är så fin! Älskar allt som har med marie antoniett-stuket att göra.
    Den påminner mig om att jag fortfarande inte har sett The dutchess som jag vill se. Får nog ta och ladda ner den en vacker dag.

Annars pluggar jag som vanligt. Mycket. Har en historia hemtenta som ska vara klar på fredag 8.40. Alltid så jävla roligt med mer plugg, love it! Nej men det har gått och blivit en tragisk vana det senaste. Därför hoppas jag innerligt att Filippa kan följa med mig till Topshop VIP imorgonkväll så att jag får lite annat att tänka på. Och inte helt fel med rabatt och sånt också. Bättre än plugg.
Nu; back to reality och tenta. Hej!
2009-03-25 @ 21:13:04 Musik Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0