But I don't want another sacrafice, okeeyy?


Kass kvalité, men bortse från det. (Ta HQ så blir det lite bättre i alla fall) Så jävla bra!!

Idag blir det plugg och åter plugg för min del. Har (dumt nog) inte orkat göra någonting under helgen så nu blir det att jag får göra allt idag. Grymt gjort.
Igår var vi i alla fall först hemma hos Helen på lite förkrök. Därefter drog vi hem till en kille som hette Viktor på fest. Det var väl ingen pang-kväll men det var trevligt!

Nu måste jag sätta igång med engelskan. Tjo!

2009-05-24 @ 13:57:19 Videos Permalink


Kommentarer
Postat av: Johanna Stomberg

Hahahahahaha, det där förgyllde precis min dag!

2009-05-24 @ 14:56:02
URL: http://johannastomberg.blogg.se/

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0