När jag ser denna bilden...


...blir jag jävligt sugen på att köpa mig en likadan hatt och åka till Spanien med Jenny nu!

Alltså det här med plugg har gått sjukt segt för mig denna helgen. Jag har gjort massa saker men samtidigt ingenting. Hel knas. Jag har i alla fall börjat om på min uppsats om mänskliga rättigheter och när jag (förhoppningsvis snart) är klar med den måste jag fortsätta på engelska uppsatsen om dödshjälp.
I morgon är det studiedag vilket passar bra för mig! Ska åka till Mölnlycke vid 10 i morgon för att kolla på Mikaela när hon ska vara modell på en visning som några på skolan har gjort. Jag och Anna ska vara stöd, ska bli så roligt att se henne! Kommer vara stolt som en mamma!

Förresten hade jag en sjukt trevlig kväll igår med Filippa, Kajsa, Jenny och Lisa. Sjuka som vanligt och jag citerar Lisa när vi var inne hos Robert och ägde hela skiten och dansade järnet; "DET HÄR ÄR VARFÖR VI SKA ÅKA UTOMLANDS TJEJER!!"
2009-05-10 @ 20:48:42 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0