Några snabba innan jag ska sova...

Idag har det varit en bra dag för att:


- även om jag var jätte trött och sov på matten så pallade jag vara kvar i skolan hela dagen
- oväntat fick jag samtal och vips så har jag plötsligt två jobb!!
- jag har fått jättefina blommor av min lilla pappa. gulli gull!
- det var kul med lite drama i skolan med national demokratiska partiet (eller vad skiten nu heter)
- jag fick äntligen gjort mitt spanska prov och det kändes bra
- jag fick träffa filippisen och plenny ett tag
- jag har ätit pepparkaksdeg
- jag har bakat pepparkakor med mormor
- jag har druckit glögg och lyssnat på julmusik för första gången för iår!

Idag har det varit en dålig dag för att:

- försov jag mig x2
- jag mådde skit när jag gick upp efter att ha sovit lite inatt och jobbat igårkväll
- sov jag på matten
- regnade det jätte mycket
2009-11-25 @ 23:00:18 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: kamilla

mer positivt än negativt!!! :)

2009-11-26 @ 14:31:54
Postat av: Sofia

Vart jobbar du Emmutttttttt? :-D

2009-11-28 @ 20:57:40
URL: http://skl.blogg.se/

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0