Be who ever you have to be, I won't judge you.


Penn Badgley i någon ny film. Filmen verkade inte vara något att hänga i granen. Men å andra sidan är han det!

Idag måste jag:
- Göra ett schema för pluggning inför litteratur provet som är på torsdag. Eller fredag..
- PLUGGA inför provet om litteratur
- Läsa ut delen om realismen i antologin boken och jag har runt 80 sidor kvar
- Plugga matte
- Läsa engelsk text och svara på några frågor som är helt omöjliga

Detta skulle jag ha börjat med för drygt två timmar sen. Har jag gjort någonting ännu? Svar nej.
2009-10-11 @ 13:48:43 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0