In the night, who will comfort me?


Kollade tillbaka i Sophie Rosensvärds blogg, som hon inte skriver i längre... Saknar faktiskt att läsa hennes blogg, hon var så insipirerande (fan vad jag tjatar om inspiration hela tiden tänker ni, och JA det gör jag! Vet inte riktigt varför men denna veckan har varit fylld av inspiration) och stilfull. Jaja, i alla fall; jag ska komma till saken. Såg att hon och hennes pojkvän hade åkt till Turkiet och de bodde på världens paradis! Hotellet hette tydligen Eveadam och ligger i Atalanya. Sugen? JA!

2009-10-28 @ 22:56:14 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0