Du är liv, du är de långa milen mot Berlin

Idag har jag inte tid att blogga. Har inte tid till någonting. Inte ens att plugga. Riktigt jobbigt och just nu känner jag bara för att slänga mina böcker i toaletten (död åt prov i litteraturhistoria) och spola fram tiden till höstlovet. Då blir det Helsingborg med Jenny till Stella och Clara. SOM JAG LÄNGTAR.
Längtar förövrigt också tills den nya SATC-filmen kommer ut. Och till imorgon för då ska jag på bio,
My sisters keeper. Nej, nu måste jag fortsätta plugga!

2009-10-14 @ 17:50:44 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0