I'm still an animal.

Idag har jag varit i skolan.
Som vanligt tänker ni då.
men nej kära gott folk, så ligger det inte till.
nu kanske ni tror att detta är ett skämt
(och jag önskar själv att det faktiskt var det)
så om jag chockar er för livet ber jag om ursäkt.
(förlåt)

jag har alltså...
varit i skolan.
i
tolv
timmar
i sträck

ville bara säga det så om jag hör någon skylla på dålig uppdatering
blir det HELT andra bullar kan jag ju ta och tala om.
HIHI HEJ!

ps. just nu dricker jag Himla Gott té(ja det heter så, är inte bara jag som är så himla finurlig och hittar på det bara för att det är himla gott) äter mammas nybakade bröd och ska göra spanska läxa. Och egentligen läsa ut min roman och skriva läslogg till den. Men jag känner att det räcker för idag...Tror det!
2009-10-20 @ 21:22:54 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Helen

det är otroligt störande att man inte ser datumet på uppdateringen på din blogg!

2009-10-21 @ 16:29:37
URL: http://heln.blogg.se/
Postat av: Emmis slemmis

hihi om du vill så kan jag ändra det. har faktiskt inte tänkt på det förrän nu när du sa det!

2009-10-21 @ 19:59:19
Postat av: kamilla

jag har med stört mig som fan! haha

2009-10-21 @ 23:08:13

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0