We keep on waiting, waiting on the world to change

Idag har varit en sådär bra dag där allt har gått på räls hela tiden. Började min dag med en underbar lång och god frukost och sen åkte jag in till stan för att träffa mormor och morfar. Satt och fikade och åt i några timmar och sen gick jag och morfar på bio. Flickan som lekte med elden. Som väntat väldigt bra och väldigt brutal.
Känner mig på topp och ler mot allt hela tiden, underbart!

Imorgon ska jag träffa tjejerna i klassen och mysa, sen sover Mikaela över här. M-Y-S! Ser verkligen fram emot morgondagen. Nu ska jag dricka upp mitt te och skriva lite på läsloggen. Hej på er alla glada!
2009-10-28 @ 21:21:47 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0