Baby I'm yours now


 

Jag både älskar och hatar horoskop. Det är hur kul som helst när det sägs att dagen ska bli bra och att det går bra på alla möjliga fronter och man känner av att det verkligen har varit så under dagen.

Någonting som däremot inte är roligt är när det har hänt någonting som man (jag) känner att jag själv kan relatera till och att det stämmer. Att det kan stämma till hundra procent och som får mig att få lite mer ont i magen. Vet inte varför men jag tycker bara det är lite obehagligt. Att det faktiskt blev så som min dag var. Som idag. Horoskopen ovan säger exakt hur min dag har varit.

Nu ska jag sova innan jag somnar framför datorn. Medans andra är ute och njuter av livet och har en bra lördagskväll sitter jag hemma och är allt för trött, både fysiskt och psykiskt, för att ens umgås med mina vänner. Vi tar nya tag imorgon! Godnatt.

Ane Brun - True Colors

 

 

2009-09-12 @ 23:23:44 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia L

Vart hittar du dessa intressanta horoskop? :-P

2009-09-13 @ 12:54:08
URL: http://skl.blogg.se/

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0