Helsingsborgs härligaste tvillingar!

Den näst sista kvällen jag, Stellis och Claris var ute i Estepona.

Clara den sista kvällen Jenny var med innan hon åkte hem.

Stellisen, Clara, Gustav och jag samma kväll.

Hahaha....troligen den fulaste bilden på oss under hela resan. Sista kvällen ute på hela resan. Så synd bara att Jenny inte var med på denna bilden, vi fick ju ingen på alla fyra tillsammans!


Saknar er så jag går sönder lite när jag tänker på att jag inte är hemma när ni kommer...är så glad att vi träffade er! PUSS PÅ ER.

2009-09-09 @ 22:58:32 Foto Permalink


Kommentarer
Postat av: kamilla

Sista bilden, emma! Du är snygg som attan!

2009-09-10 @ 18:52:06

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0