Stressigaste måndagen på länge



- Skrivit tal i engelskan till imorgon
- Förberett muntlig presentation om orkanen Gudrun till imorgon
- Ligger en vecka efter i matten
- Spanska glosor till onsdag

+ Fick tag på intervju till imorgon med en präst
- Intervju imorgon med en präst

+ Fick hem ELLE idag. Alltid när jag minst anar det
- Missade program x2 idag på tv
- Gick bajs på dansen
+ Kan dansen någorlunda bra!

TACK för att denna hemska dag äntligen är över. Imorgon är det en ny dag och jag ser fram emot det. Lite. Har superstressigt imorgon också...Skolan (presentation, intervju, engelska tal), stan, hem, plugga, packa (!!) SOVA.  Åker ju på onsdag efter skolan. HIHI KUUL. Mindre kul att jag missar Stellis und Claris. Tur att jag ska åka till dem in Skåne-land snart. Nu blir det sängen, men först; träna lite till på engelskan och om bajs-gudrun. Kul. Hej!
2009-09-14 @ 23:26:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0