The Pretty Reckless

(Klicka på bilden)

 

Idag har jag varit hemma från skolan, igen. Jag känner att min kropp säger emot hela tiden. Jag sover för lite, stressar för mycket och tillåter mig inte själv att bara vila. Jag känner av det för nu har jag blivit förskyld. Mitt huvud sprängs av daglig huvudvärk och min kropp väger ton.
Så därför är jag hemma. Har varit duktig och gjort lite matte och skrivit på rapporten. Sov till tolv vilket var hur skönt som helst. Kan inte komma ihåg senast jag sov till tolv. Underbart!

 

Tänkte bjuda med mig av lite grym musik som beskriver hur jag känner mig idag. Älskar Taylor Momsen och hennes hesa röst. Hade inte varit helt fel att se bandet live på en mörk bar någonstans i mitten av New York. Nepp, inte helt fel!

2009-09-09 @ 17:34:11 Musik Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0