Bara en massa jävla skitsnack.

Okej... Jag vet. Jag ställer mig också frågan. Bloggar jag eller bloggar jag inte? Ska jag vara ärlig vet jag inte rikigt. Har under en väldigt lång tid känt hat-kärlek till bloggen och har tänkt att jag överlåter mitt försök till alla andra istället. De tycks göra ett så bra jobb ändå! Kommer väl och går lite antar jag. Men det kanske är det som är det fina. Eller...?

Den senaste tiden (sen jag skrev sist alltså...innan jag åkte till Peace & Love) har varit helt otrolig. Jag har haft det bästa sommarlovet någosin, jag har lärt känna nytt grymt folk, jag har festat som aldrig förr (no limits) och levt livet till fullo som man ska göra! Det finns så sjukt mycket att återberätta men jag orkar inte göra det eftersom det är för mycket. Kan ju bara säga lite kort och gott om lite saker;

Peace & Love - BÄSTA VECKAN I MITT LIV. Har aldrig mått så bra, varit så äcklig, varit så full, sett så otroligt många bra konserter och träffat så mycket roligt folk. Festival är verkligen my cup of tea och P&L 2011 är helt klart givet! All cred till Boob Camp säger jag bara!

Marstrand - What happens in Marstrand....

Spanien - Ja.... vad ska jag säga? Sol. Bad. FEST. FEST. FEST. Ungefär i den ordningen. Jag hade en grym vecka tillsammans med Hanna, Åsa, Tobias och Martin. Puss!

Alla sjuka utekvällar med mina fina vänner - DANNY, E.M.D, Erik Hassle, Ola, Erik Grönwall PLUS Hoffmaestro. Det räcker där. Ska inte säga mer. Vi stoppar där tycker jag.

Nu har skolan börjat igen (trean, helt sjukt...) och jag är sjuk. Hela klassen är ute på Bassholmen (??) och jag ligger hemma i min säng och kollar på Paradise Hotel. Men jag klagar inte. PEACE!
2010-08-25 @ 17:16:48 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åhhh ett BIG SMILE när man läser det där! En galen sommar som kommer bli svårt att toppa, någonsin!

2010-08-27 @ 22:44:14

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0