Leave the world behind you.

Igår var en minst sagt trevlig kväll hos mig med härliga tjejer! Vi åt massa gotti, drack gott (pigelin är nog det nya svarta eller hur?) spelade spel, dansade och hade allsång. Att avsluta kvällen med en sovandes Kaji i sängen var inte helt fel det heller. Tusen tack tjejer! Nu laddar vi vill v.11 igen!!

Idag är en mindre trevlig dag. Har inte skrivit klart mitt tal som jag ska hålla imorgon inför hela klassen om hur extremt viktigt det är att äta frukost. .... Ska lära mig det utantill också.. Så jag kommer sitta framför spegeln och träna heeela dagen lång. Hur kul?

2010-02-28 @ 14:36:30 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0