Killing for love


Det verkar som att mina små vänner en efter en börjar växa ifrån sina bloggar
(kan inte klandra dem eftersom de är stora tjejer nu..PAH vilket skämt) och jag blir faktiskt lite ledsen i ögat.. Jag har själv tänkt tanken en så där 10000 gånger den senaste tiden, men jag kan faktiskt inte ta bort eller sluta helt att skriva i bloggen. För trots att det kan gå veckor och ibland månader innan jag skriver någonting meningslöst, tar det emot att jag ska ta bort den. Egentligen kanske det hade varit bra. Eller, det hade det. Jag hade inte känt mig lika bunden till någonting.. men det gör lite ont att klippa navelsträngen så att säga.
Nej, jag har bestämt mig jag med! Jag ska INTE ta bort min blogg. Och inte för att jag har en stor blogg med hundratusentals läsare och inte för att göra någon annan tillags, utan för att jag tycker om tanken att ha min lilla dagbok. Trots allt har det var jag och schlemma sen 2007, vilket i sig är jävligt sjukt. Jag och bloggen har en liten rar hatkärlek men vi är trots allt ganska bra vänner...
2010-03-19 @ 22:43:06 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: kamilla

Var tog du vägen? Don't go!

2010-03-31 @ 21:12:41
URL: http://kamillagorilla.blogg.se/

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0